peresnica za bejbe

Prejšnji teden sta bili pri moji hčeri na obisku dve majhni punčki iz Francije. Eni je bila zelo všeč peresnica, ki sem jo pred časom naredila moji hčerki. Tako zelo, da je bilo treba nujno narediti še eno zanjo. Tako roza, z perlicami in s srčki, čisto girly. Tako je nastala peresnica za malo bejbo.
 
Peresnice so vedno bolj aktualne, saj se bliža šola.

Kar ne morem verjeti, kako hitro je zbežalo poletje. Večeri že postajajo hladnejši in moram priznati, tudi mene malo stisne, ko pomislim, da bo kmalu konec počitnic. Šola je sicer ok, vendar pomeni urnike, obveznosti...

Tudi na vrtu je opaziti, da prihaja jesen.
Buče postajajo debelejše,
dozorela je aronija, slive
in kmalu se bomo veselili jabolk.
Se kar strinjam z mojimi otroki, najbolje je izkoristiti še zadnje proste dneve ... čisto do konca.

Comments

  1. Cartkana peresnica, lep zapis poznih počitniških dni, ki so najlepši, ko se iz dopusta vrne vsa mularija in ni več dolgčas in začnejo vsi že hudo pogrešat šolo. Naj traja, do konca!

    ReplyDelete

Post a Comment

Hvala. Vesela sem vašega komentarja.
Thank you for commenting my blog.

Popular Posts