moje prve nogavice

Evo, pa mi je uspelo. Moje prve nogavice so tu. In sicer s pomočjo odličnih navodil, ki jih najdete na blogu niti za srečo. Lastnici bloga se zahvaljujem zanje, pa tudi za dodatna pojasnila in motivacijo.
Naučila sem se splesti peto pri nogavicah. Pete se mi vedno zdela nekakšna čarovnija in ni mi bilo jasno, kako naj čaram s pletilkami. Če točno sledite navodilom, bo uspelo. Res je, da sem morala nekajkrat podreti par vrst in včasih sem dajala vtis, da pletem tako, malo naprej, malo nazaj. Zaključek pa je sploh naporen.
No ja, vidi se, da so delo amaterja in da bi bilo potrebno kakšno malenkost še izboljšati. Pika Nogavička bi bila zagotovo zadovoljna z njimi. Mojim otrokom se tudi zdijo prelepe. Vsi bi imeli take.
Zunaj je mrrrraaazzz in ker vaja dela mojstra, bo najbolje, če spletem naslednji par.




Comments

  1. Čestitke za nogavice. Sem vesela, da mi je uspelo zapisati - dojemljivo. Svojo drugo nogavico para pletem po "mojih"spletnih navodilih, da najdem še kakšno "napako" - potrebo po dodatnem pojasnilu. Hvala ti za testiranje, prehitela si me!

    ReplyDelete

Post a Comment

Hvala. Vesela sem vašega komentarja.
Thank you for commenting my blog.

Popular Posts