mazilo za ustnice in ... petek je

Predvsem v zimskem času naše ustnice hitro postanejo suhe in razpokane. To se dogaja tudi otrokom. Moj mali se vedno oblizuje in poje vse, kar ima na ustnicah. Kar ne more drugače. Zato se mi zdi najbolje narediti mazilo za ustnice iz sestavin, ki jih lahko pojemo.
Za doma narejeno mazilo sem uporabila dva dela kokosovega masla in en del voska. Vosek sem predhodno narezala na čisto majčkene koščke. Nato sem sestavine dala v posodo, to posodo pa v večji lonec, v katerem vre voda. Sestavine je potrebno mešati toliko časa, dokler se ne raztopijo. Nato sem jih vlila v majhne skodelice, počakala, da se ohladijo in mazilo je tu. Nekateri pred vlivanjem v majhne skodelice takemu mazilu primešajo par kapljic eteričnega olja, jaz pa sem raje dodala kakav, cimet oziroma med. Vse uporabljene sestavine so iz ekološke pridelave.
Sicer pa je danes petek. Tudi sivi in megleni petki imajo vedno svetlo točko. Že zato, ker so petki. Zanimivo, koliko ljudi spravijo v boljšo voljo. Marsikateri, ki sem ga srečala, je rekel: "samo, da je danes petek" in težko je naleteti na človeka, ki čaka ponedeljek. Petki ponujajo možnosti, ponujajo pričakovanja. Tudi meni je lepo, ko pomislim, da jutri ne bo treba butniti iz postelje in oddelati dan po urniku. Lepo je, ko veš, da lahko malo poležiš, morda zjutraj spiješ kavo v postelji. 
Lepo je, ko načrtujem, kaj vse bi lahko počela čez vikend. Tudi če tega ne uresničim, že načrtovanje je lepo. Saj vem, da za petkom pride ponedeljek. Ampak, to bo v ponedeljek. Danes preprosto uživam v petku.

Comments

Popular Posts