enostavna torba

V službi, kjer sem zaposlena, nimamo organizirane malice. Ker se človek sendvičev naveliča, si sama najraje zjutraj pripravim solato in čaj, ju dam v steklene posode in nesem s sabo. Ne vem, mogoče sem nerodna, mogoče prehitra... razbila sem že kar nekaj skodelic. Vedno zato, ker se mi je strgala vrečka, jaz pa sem to prepozno opazila. Danes me je vse tisto čiščenje črepinj res razjezilo in sem sklenila zadevi narediti konec. Ne, ne bom prešla nazaj na sendviče, samo vrečko bom zamenjala.
Nastala je enostavna torba, s podlogo, po meri mojih posod.
Ker sem začetnik, sem porabila kar nekaj ur. Vem,da se bodo nekateri ob tem zasmejali, ampak vsak začetek je ...
Zunaj je lije dež in dan v sivih barvah. V stanovanju pa tale božični kaktus še vedno čudovito cveti.

Comments

  1. Uau! Super! BRAVO! Sedaj pozimi se boš malo okužila s šivanjem in čas do tvojih zelenih trenutkov bo kaj hitro tu. Siva tegoba dneva in časa se tako ne zatika in obrega v tvoje misli, ampak samo mirno teče mimo in zagotovo postoji ob čudoviti vijolično rdeči božičnega kaktusa.

    ReplyDelete

Post a Comment

Hvala. Vesela sem vašega komentarja.
Thank you for commenting my blog.

Popular Posts