Kosilo iz košarice

Poleti zelenjava na vrtu bujno raste, pravzaprav jo je kar preveč. V moji košarici se vsak dan znajdejo različne dobrote. Nekaj časa sem po netu iskala recepte, nato sem se spomnila nonine mineštre.
Ko sem bila še otrok, je moja nona pripravila mineštro iz zelenjave, ki je bila trenutno na razpolago. Ni si delala skrbi, če je to korenčkova, porova, špinačna... juha. Bila je pač mineštra.
Njenemu zgledu sem sledila tudi sama. Uporabila sem krompir, korenček, peteršilj, čebulo, bledo in špinačo. Po želji lahko skoraj čisto vso zelenjavo: mlad fižol, papriko,...
Krompir in korenček olupimo in narežemo na majhne kvadratke. Kuhamo ju v majhni količini vode. Med kuhanjem očistimo in narežemo še ostalo zelenjavo, ki se kuha manj časa ter jo sproti dodajamo v lonec. V mineštro dodamo še malo soli in domačo vegeto, na koncu kuhanja še še malo olivnega olja. Da ne pozabim, nona je 10 minut preden je bila mineštra skuhana, dodala še pest pašte, da bomo dlje časa siti. Dober tek! 
 

Comments

Popular Posts